Pokaż, że cenisz klienta i dbasz o niego – zrób to przy pomocy mebli!

Pokaż, że cenisz klienta i dbasz o niego – zrób to przy pomocy mebli!

Pokaż, że cenisz klienta i dbasz o niego – zrób to przy pomocy mebli!

Dobry przedsiębiorca to taki, który wychodzi naprzeciw oczekiwaniom swoich klientów. Z pewnością to wiesz. Ale czy wiesz, jak taki cel osiągnąć? Czy zwracasz uwagę na takie szczegóły jak wystrój i wyposażenie przestrzeni, w której przyjmujesz swoich klientów? Jak się okazuje, to bardzo ważne i ma kluczowe znaczenie dla powodzenia Twojego biznesu! Liczy się produkt czy też usługa, jakie oferujesz swoim potencjalnym klientom. To one muszą cechować się najwyższą jakością, bo przecież to po nie zgłasza się do Ciebie klient. Wówczas (teoretycznie) obronią się same. To prawda dość oczywista, którą znają nawet początkujący przedsiębiorcy. Ale czy nie musisz zadbać o nic więcej? Otóż musisz!

Dobry przedsiębiorca to taki, który wychodzi naprzeciw oczekiwaniom swoich klientów. Z pewnością to wiesz. Ale czy wiesz, jak taki cel osiągnąć? Czy zwracasz uwagę na takie szczegóły jak wystrój i wyposażenie przestrzeni, w której przyjmujesz swoich klientów? Jak się okazuje, to bardzo ważne i ma kluczowe znaczenie dla powodzenia Twojego biznesu!

Liczy się produkt czy też usługa, jakie oferujesz swoim potencjalnym klientom. To one muszą cechować się najwyższą jakością, bo przecież to po nie zgłasza się do Ciebie klient. Wówczas (teoretycznie) obronią się same. To prawda dość oczywista, którą znają nawet początkujący przedsiębiorcy. Ale czy nie musisz zadbać o nic więcej? Otóż musisz!

Bo liczy się… mebel!

Potencjalny klient przychodzi do Ciebie po to, aby nabyć konkretną usługę bądź produkt. Nie od dziś jednak wiadomo, że – choć to najważniejsze – musisz zaoferować mu coś więcej. Po pierwsze miły, życzliwy i kompetentny pracownik. Wiele osób rezygnuje z zakupu wyłącznie dlatego, że ma obiekcje co do obsługi.

Współcześni konsumenci są coraz bardziej świadomi i wymagający. Chcą, aby wykazywano zainteresowanie nimi i zajmowano się z wszelkimi honorami. A z racji tego, że obecnie konkurencja w niemal każdej branży jest spora, kupujący bez żalu pójdzie w inne miejsce, jeśli nie zadbasz o niego w należytym stopniu – jeśli nie poczuje, że jest dla Ciebie naprawdę ważny.

Po drugie liczy się otoczenie, w jakim obsługujesz swojego klienta. Nie musi być luksusowo i z przepychem. Na pewno jednak ma być czysto, schludnie i wygodnie. Taki cel możesz osiągnąć nawet wówczas, gdy prowadzisz niewielki interes. Przestrzeń dla klienta powinna być przyjazna. Jeśli z każdym z zainteresowanych spędzasz sporo czasu, wypełniając np. dokumenty, zadbaj o to, by było komfortowo i przyjemnie. Pomogą Ci w tym… meble!

Jak urządzić wnętrze biurowe?

Podstawą jest rzecz jasna biurko z dobrze dopasowanym do niego krzesłem biurowym – to komfort dla Ciebie, gdy spędzasz w pracy wiele godzin dziennie, np. siedząc przy komputerze. Ponadto warto zaaranżować kącik dla klienta, w którym będzie on czuł się swobodnie i komfortowo podczas omawiania ważnych kwestii. Co musi znaleźć się w takiej przestrzeni?

Wygodna sofa, fotele i stół lub stolik kawowy (jeśli wszelkie dokumenty będziecie podpisywać przy biurku). Klient z pewnością doceni fakt, że nie musi siedzieć na twardym krześle. Takie otoczenie zmniejszy też dystans między wami. Wszystko to sprawi, że klient poczucie się dobrze i obdarzy Cię zaufaniem. Dzięki temu masz szansę nie tylko zdobyć nowego klienta, ale zatrzymać na dłużej obecnych!

Artykuł przygotowany we współpacy z

Meble biurowe CONTRACT Sp. z o.o.
ul. Racławicka 99 bud. D (Fort Mokotów)
02-634 Warszawa
22 626 17 06

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Kategorie